Boom Ball

video:mvi1141

Se hva jeg har fått! Mighty Boom Ball!

Det er en liten ball, på størrelse med en ping-pong ball, som du kan henge fast i mobilen, nøkkelknippet, eller egentlig hvor som helst, og når du vil spille musikk kobler du den bare i telefonen og kliner ballen fast i det du har tilgjengelig, så spiller den utav helvete!

Jeg ble jo superimponert, det hørtes ut som lyden kom fra overalt! Du kan feste den på vinduet, bordet, juicekartonger, hyller, kjeler, dvd-covere, bøker, sykkelhjelmer, panseret på bilen, ja med andre ord overalt.

Du kan plugge den i alt som har et vanlig hull til hodetelefoner, så er det bare å gi gass!

Den var rå, superhøvelig på hytta eller om du sitter i skogen og drikker, da er det jo bare å kline den fast i et tre, og dunke favorittlåta di 🙂

Jeg klinte den fast i vinduet! Jeg prøvde filme det, som du ser øverst her, men filmen klarte ikke gjengi lyden helt. Kul var den!

Jeg fikk min Mighty Boom Ball fra www.festplassen.as men du finner den også på notabene!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg