Bilder fra Finnebiffaften!

Hei og god søndagsformiddag kjære leser.

I går fikk jeg servert finnebiff av et vennepar på hytten deres, og det var utrolig koselig. Skulle ønske jeg også hadde hytte, men den måtte hatt innlagt vann og strøm. Jeg klarer meg ikke uten de to tingene. Jeg takler ikke utedo, følelsen av å se en kjøkkeninnredning uten vannkran gjør meg rastløs, og en vask med sluk som fører ned i en bøtte man selv må tømme gjør meg frustrert.

Men, hytta vi var på var utrolig fin, og jeg håper de inviterer meg på helgetur dit en gang!


Vegard møtte oss i døra med lys, for vi gikk 50 meter i blinde, og jeg holdt på å lede oss opp en skogsvei, som ikke var i nærheten av å lede oss til hytta. Tror ikke jeg får hovedrollen om Veiviseren kommer med en oppfølger akkurat.

 

Levende lys og koselig stemning!

 


Vegard forteller røverhistorier!

 

Pekå er dypt konsentrert og lever seg inn i fortellingene han får høre..


Jeanett hører etter hun også! Bare jeg som ikke tror på noe av det folk sier! Alle så så alvorlig ut!

 

Haha, jeg har jo adhd som vanlig!


Huttetur 🙂

 

KJempefornøyd! Her får vi den lekre 4-stjerners middagen!

Jeg begynte filme oss som i 4-stjerners middag programmet, når de skal gi hverandre terningkast, men selvfølgelig fatter jo ikke jeg hvordan jeg skal få satt filmene sammen, så jeg får desverre ikke lagt den ut her. Hvis det er et klokt hode der ute som kan anbefale meg et gratis video-redigeringsprogram, så setter jeg pris på det. Hver gang jeg prøver bruke windows movie maker, så forsvinner selve videoen, det er bare lyden igjen, så den forstår jeg meg ikke på.

 

Håper dere har hatt en fin helg allesammen!

15 kommentarer

Siste innlegg