Kvantitet framfor kvalitet!

 

Hei allihopa! Jeg tenkte vise dere at kvantitet framfor kvalitet alltid er morsomst.

Når du shopper i alle fall! Det er utrolig kjedelig å komme hjem med et visakort som har smeltet om til en liten plastpudding, og alt du sitter igjen med er en kontrakt med luksusfellen og et par nye, sviiindyre støvletter. jeg har brukt 200 kroner, og da fikk jeg DRITMYE!

Jeg blogger nå fra en sånn samsung galaxy s, jeg aner ikke hva det kalles på fagspråket. Er det en tab? Er det et nettbrett? Er det en smarttelefon du ikke kan bruke til telefonting? Jeg aner ikke!

Jeg fikk den hos onkelen min i dag, helt ut av det blå, og han sa jeg kunne bruke den til å surfe på nett og slikt. Så det første jeg prøver er å blogge! Det er litt kronglete, men fungerer greit!

her er den! Desverre ble bildet sidelengs siden jeg er et teknisk geni..!

Nå over til shopperesultatet!

til den nette sum av 200kr kom jeg hjem med en hårkur, etter x antall anbefalninger fra frisører. Håret mitt har vel kanskje tatt piiiittelitt skade etter å ha blitt kjemisk voldtatt av blekemidler hundre millioner ganger de siste årene.

Jeg kjøpte to solbriller siden mørketida nå har satt inn for fullt, ingenting ser kulere ut enn solbriller i mørke rom eller midt på natta! Kulhetsfaktor 8.

Jeg kjøpte et bilde jeg ikke klarte bestemme meg om var stygt eller pent, slike blandede følelser kan komme godt med en dag jeg har det litt for bra, eller litt for dårlig. Da kann en titt på dette styggpene bildet jevne det ut litt.

Så kjøpte jeg bøker. Kjempemange bøker. Ca en trillebårfavn, som er en godkjent måleenhet i Guam.

Man ser at jeg er litt småschizo, for blandt alle “spis deg slank”, “ned ti kilo med sunn mat”, og andre diettbøker, lå mange forskjellige “lag mat i mikroen”, “dødsfet mat som tetter alle årer”, “spis deg feit”, “hvordan drikke brus til tenner og armer ramler av” bøker.

Jeg liker å lese!

Buksa på bildet er egentlig juks, for den fikk jeg hos en venninne.

Jeg tror mitt første blogginnlegg på min nye galaxy S er ferdig, for nå skal jeg se skrekkfilm til jeg får full uttelling for jumbopakken med tena lady!

 

 

 

7 kommentarer
    1. Og ellers…? Bilen går bra? Og været er greit? Åssen gåre på jobben om dan? Trur jeg tar meg en bolle jeg gitt. Gjeeesp. Seint på kvelden jo.

    2. Kom på en ting: ære denna hælja vi må ha kåken full av snop for å tekkes drittunga som kommer og tigger som rumenere?

    3. Nå har jeg lest bloggen din 1 år og 6mnd. tilbake i tid og det var mye fornøyelig lesestoff, og du har en kul vinkling på mange ting. En fin representant for Finnmark. Det vekker også noen minner fra den tid jeg fartet rundt der oppe. Bør nok ta meg en tur opp igjen før jeg får rullator. Alle flatmarkøstlendinger burde vært pålagt å se nordnorge og vestlandet for å skjønne hvilket land de bor i. Jeg er heller ikke teknisk geni, men den tingen på bilde minner veldig om en mobiltlf. Så jeg gjentar meg selv……” keep on truckin’ ” dette er du god til.

    4. Ps: Ang. den tingen på bildet. Hvis den begynner å spise og drikke så utvis litt forsiktighet. Den kan jo være en kamuflert ?? Lek reporter f,eks.

    5. Du e drittttttttttttttttttttttttttttttttttttt hottttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt ^^^^^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg