Photoshoot med team awesome!

I dag var jeg hos fotograf Theresa Knudsen og tok noen bilder. Det er så utrolig lenge siden sist, et halvt år faktisk! Så jeg følte meg litt ute av gamet, og det ble mye karving fra min side før det “satt”. HEldigvis er Theresa helt utrolig å jobbe med, og har stor tålmodighet. Jeg krevde speil og alt mulig rart foran meg for å se hva jeg egentlig holdt på med ansiktsmessig, samtidig som hun måtte vise meg alle bildene hun tok etterhvert så jeg fikk se resultatet av all ansiktsjokkinga mi.

Flinkeste Steve Eriksen var stylist og make up ansvarlig, og han er altså bare helt rå! Jeg skulle ønske jeg kunne ansette han på fulltid, slik at jeg alltid kunne se feiende flott ut!

Jeg slenger ut et bilde i kveld, så dere får en smakebit!:)


Håper du har hatt en fin helg! Nå er det natt, tenkte bruke denne klokkejusteringa til min fordel! ;p

20 kommentarer

Siste innlegg