Photoshoot behind the scenes

Under en shoot er det viktig at håret henger der det skal, og Steve gjorde sitt for å henge lokkene slik at puppene mine så store ut, som han sa 🙂

 

Fort gjort å bli litt hyperaktiv å skjære grimaser straks man får anledning. For på bildene kan man jo ikke skjele med øynene og glise som om man har spist åtte kilo sukkerspinn. Heldigvis fikk jeg slike tics-pauser, mens Steve did his magic 🙂

 

Når man blir plukket så mye i håret er det lett å bli litt trøtt! Her står jeg og drømemr meg bort mens Steve fingrer meg i ørene. Kjolen laget han ved å surre et hundre meter langt chiffon-tørkle rundt meg, så jeg følte meg som en fjong mumie! Kreativ kar, denne ørefingrende mannen!

I morgen tenkte jeg legge ut litt flere bilder, i mellomtiden blir det disse!:)

14 kommentarer

Siste innlegg