Hotell Cæsarsalat

Hello boys and girls!

Nå sitter jeg på Thon hotell i Tromsø, og blogger fra en pc i gangen her. Offentlig blogging, et nokså spennende tiltak for natten!

Hva om noen ser over skulderen min å ser hva jeg skriver? Det er jo kjempeflaut!

Jeg har alltid likt å sove på hotell. Jeg liker å ikke måtte rydde opp etter meg selv, jeg liker å få servert så mye mat jeg bare orker til frokosten (de fåtall gangene jeg faktisk rekker den), og jeg liker hotellrom generellt. Jeg vil at soverommet mitt skal se ut som et hotellrom. En jeg var kjæreste med en gang i tiden skulle absolutt rydde etter seg når vi sov på hotell. Det gjorde meg frustrert. Jeg roter som bare faen med en gang jeg inkvarterer meg på rommet, og uansett hvor mye eller lite jeg har med meg, ser rommet ut som et bombet horehus ca ti minutter etter at jeg har låst opp døren. Jeg elsker det. Jeg hopper i sengen, strør informasjonslappene og brosjyrene rundt meg, spiser godterier og smuler i sengen, sparker dyner og laken på gulvet, bruker ALLE hånddukene når jeg dusjer, stjeler såpen og badehetten, og trekker for gardinene så ingen kan se hvordan jeg svinser rundt på rommet som en hysterisk ilder.

Høydaren med hotellfrokosten er bønner, bacon, egg og de små pølsene. Det smaker aldri like godt å lage det hjemme som når du får det på hotell. Jeg spiser så jeg kjenner forstoppelsen sige på. Jeg henter mange fat med alt jeg vil ha, fra brød og pålegg, til frukt og frokostblandinger. Jeg tar 3-4 glass med forskjellig juice og melk, og jeg drikker kaffe og te. Selv om jeg er alene, ser frokostbordet mitt ut som det har vært fyllt opp med supersultne “gainers”. Jeg skulle ønske jeg kunne bo på hotell hele tiden.

Før bestilte jeg alltid røykerom, men mistet fort lysten til å røyke når jeg kom inn på rommet. Jeg var så bestemt, “må ha røykerom! Må kunne ta en røyk hele tiden!”, men man mistet fort lysten på røyk når man kom inn på rommet, og det luktet sur gammel fjøs. Så jeg tar heller ikke-røyk. Fy faen vi røykere stinker altså. Æsj.

Men nå skal jeg gå å trykke på alle knappene på fjernkontrollen til den går tom for batteri!

Forresten så har jeg vurdert å lage et blogginnlegg med alle penisbildene folk har vært så snille å sende meg. Så legger jeg ved mail-adressen, så kanskje noen andre kan gi disse menneskene den oppmerksomheten de føler de behøver ettersom dette virket nokså avskrekeknde for min del.

Nattinatt kjære leser, takk for at du stakk innom, håper vi sees igjen!:)

12 kommentarer
    1. Man blir forfær over å høre hvor mange forskrudde folk det finnes der ute. Hadde det vært et par tullinger som sendt deg bilder, så kunne man jo begrepet det. Men at det er en bråte støllinger som føler en eller annen tilfredsstillelse med sånne aktiviteter er nesten skremmende. Må være vemmelig å få bilder av de stygge greiene på netthinna.

    2. Hehehehe Peis på….. Æ ælske å hoppe i sænga æ å …. kuuuult 😉
      Får bedre sprætt i sænga om man e 2 som hoppe 🙂

    3. Jepp, vi røykere møter oss sjøl i døra der. Fy faen å sånne rom stinker. Ang. penisgutta “just do it” så skal vi “spamme” de litt… 🙂

    4. Peis på Matti…… Digge dæ…. Du e fan så kul 😉 Fan blidd avhængi av bloggen din no… 😉
      Savne litt bilda dær du e i skruing på bila……. 😉 hadde vært litt digg d da ….

    5. Ja…akkurat sånn er det å bo på hotell!! Kjenner noen som rydder etter seg og til og med rer opp senga når de drar…Noe som er HELT utenkelig for meg!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg