Men hun var ikke død!

Ja som overskriften sier var hun ikke død. Når leserne begynner klage på min tiltaksløshet her på bloggen, så er det jaggu på tide å ta tastene fatt.

Jeg har vært nokså opptatt i det siste, etter at jeg ble kjendis har det vært hardt å måtte planlegge hvert et skritt jeg tar, så jeg kan gjøre som ulven, nemlig gå i store sirkler forbi sivilisasjon.

Neida, jeg holder på med et kurs, og har da vært mye borte. Nå sitter jeg på kurset å mobilblogger så dere ser at jeg faktisk ikke har blitt bortført av Gry Jannicke Jarlum, loch ness monsteret, eller en politiker som tok feil av meg og en 12 år gammel jente. Jeg er jo tross alt ikke så høy av meg, så det at jeg slipper inn på barnebillett enkelte plasser kan jo være sexy og sterkt appellerende for noen.

Jeg aner ikke hvordan jeg legger ut bilder med denne appen, skulle jo gi dere en fotografisk update, men det ser ut som jeg må gjøre det når jeg kommer hjem.

Inntil nylig hadde jeg veldig mange morsomme tanker jeg tenkte jeg skulle blogge om, men så var jeg så dum at jeg rota opp Dj Broiler på youtube, og nå er alt som går igjen i hodet mitt "skløtter, proteinbøtter, majonessveis, siri senkesett, døtting i dåser, keeg, boler, melanotan, fattige barn i mjøndalen, opel, progym, whoopa, playboybag, penguinwalk, flubber, gasp jakker, legge busser brei, krokstadelva, hokksund og "røsk meg i strikken".

Som du skjønner, kan det bli litt i overkant med broiler! Broiler skal forresten ha et slahs show 2 juledag i Skien, og jeg har dritlyst å dra. Er det noen som vil være med mattilakken på broiler?:)

Skal se om jeg får lagt ut noen bilder, uansett blogger jeg senere i helga!:) Snakkes kjære leser, takk for tålmodigheten din, jeg har ikke glemt deg!

da må jeg bare legge til at jeg fant ut hvor jeg kan legge til bilder, men jeg får kkke lagt tekst under dem, så jeg legger bare ut noen foreløbig. Ser du kokkosnøtta i drikkekonsolen på bilen min? Freeeesht!:) Jeg drylte kokkosnøtta i gulvet, men den åpnet seg ikke.

sikker som banken!

og så har jeg fått meg bok i hvordan jeg kan bli jedi!

Oppdatering på jedi-greierne mine kommer også!

9 kommentarer
    1. Det var godt du ikke var død,kjære,jeg begynte å bli engstelig nå……
      Tror jeg er blitt avhengig av disse skribleriene dine…
      Forøvrig ;ha en aldeles fortreffelig helg !
      Harald

    2. Hei å hå…. Alle ska få…. Dæven d e liv i gamlemor ja. Satan kor sløv du har vært å blogge … Hoff skjærp dæ mattiflættan….Grrrr……. Høre villkokka har vært i jordskjælv drama…. Ka fan gjør ho i Tokyo? Peis på matti. Suss fra han Pekka

    3. Flott at det er liv i deg! Et øyeblikk trodde jeg du var i magen på en isbjørn. Kommentaren jeg skrev i forrige innlegg om røde kors og lavinehunder for å redde deg, resulterte i en fet reklame om røde kors og fadderbarn på bloggen din her i min egen nettleser 😀
      Ps, Vet at julemåneden er travel for de fleste, så unnskyld alt maset 😉

    4. Pekka sandblåst i skalln: Akkurat ka ho gjør e æ litt usikker på, men ho har forberedt seg godt hvertfall! Trur ho har både bakt og diverse som ho ska gi japaneseran, iført kofte, luhkka og selskinnshue!
      Markedsføre kvænangen kanskje?

    5. Hei mattilakken Jeg er en gutt fra Rakkestad er egentlig fra Kongsberg
      Det jeg utfordrer av deg og ta et sexy bilde av deg når du vasker en kull bil med Hvit T-Skjorte som en vet t-skjort konkurranse også ta det hoteste bilde og legg det ut på bloggen din ?? It’s challange ??
      Hilsen Tomas Kristiansen aka TK77Vanguard 😀

    6. Tomas aka TK77Vanguard: hei! Der lasr seg gjøre, men du må nok smøre deg med litt tålmodighet. Jeg skal prøve få dette til så snart det begynner nærme seg stødig utetemperatur :p

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg