Er jeg norges hotteste kjendisblogger?SE BILDENE!

Altaposten ringte meg i går, og fortalte at jeg var nominert til side3’s kåring om “norges hotteste kjendisblogger”. Det kan du lese om her!

Side3 nominerte meg, og så er det opp til folket å bedømme. Avstemningen foregår på en skala fra 1 til 6, der 6 er så hot at det nesten er så du kjenner du står atmed døra til helvete. I den sammenhengen, ville jeg hjelpe dere lesere litt på vei, og servere dere noen eksklusive bilder om hvor hot jeg egentlig er! Og om du synes jeg så forferdelig hot ut, kan du gå inn på side3 og gi din stemme.

 

Her sitter jeg og koser meg foran ovnen med en rykende kopp kaffe iført to scooterbukser, en ullgenser, en boblevest, en ulljakke og en scooterjakke. Det var utrolig hot.

 

Som om jeg ikke kunne bli noe hottere, la jeg til en boks tennbriketter og en vedkubbe. Regner med temperaturen stiger kraftig nå ja!

 

I dette überhotte antrekket var det faktisk litt vanskelig å bøye seg framover samtidig som jeg skulle gi sexy-blikket til kamera. Den kjempestore strikkede halsen kan jo selvfølgelig ha hatt en innvirkning, uten at jeg vil kommentere det noe ytterligere.

Her var jeg litt usikker på hva som var mine egne pupper og bare masse klær, så jeg tror ikke puppene mine begynner så langt ned på kroppen min. Litt usikker, kan jo være de har sunket betraktelig når det ble så ulidelig varmt!

 

Her begynte jeg få litt problemer med å puste, for da følte jeg meg sykt hot! Hvis du ser veldig nøye, så ser du faktisk svetten under øyet mitt!

Ah…ligger bare å griller seg her ja. So hot.

 

Yes, trynet mitt gruste rett nedi laminaten ja. Kan bli litt mye å være så hot.

Jeg klarte faktisk ikke ta så mange bilder før jeg holdt på å stryke med. På forhånd fyrte jeg i ovnen for å få det med på bilde, og etter å ha kledd meg mer enn selv en erfaren polfarer, så sier det seg selv at jeg mildt sagt holdt på å smelte vekk hjemme i stua. Så her var jeg vel på mitt hotteste, svett i trynet, og rett før jeg svimer av!

Så om ikke dette er hot side3, så vet faen ikke jeg!

 

 

16 kommentarer

Siste innlegg