Hårete god helg!

Så var det helg igjen. Dette hjertens lykkelige øyeblikket jeg har ventet så lenge på. En hel uke faktisk!

Når fredagen endelig kommer, kjennes mulighetene uendelige ut. Jeg tenker alltid “NÅ skal jeg virkelig gjøre ALT!”. Jeg har så mange planer, så mange fantastiske ideer om hva helgen skal benyttes til. Alt fra rydding av hele hus, til skruing på biler og andre kjøretøy, sosialt samvær, og sårt etterlengtet egenpleie.
Alt i alt legger jeg en 145 timers plan jeg skal forsøke å trykke inn i 60 timer.

Så setter jeg meg i sofaen, og bruker 4 timer til å stirre apatisk inn i tv-skjermen før jeg har samlet opp nok energi til å faktisk slå den på. Fredagen kan man egentlig ikke bruke til noen ting. Kanskje spille mikado alene. Selv om jeg egentlig aldri har skjønt hva mikado går ut på. Det er et kjempemeningsløst spill, og det er nok derfor du ikke finner det til foreksempel Wii. Mikado til Wii, perfekt på hytta!
Egenpleien jeg snakket om, som innebærer å barbere legger, nappe bryn, smøre seg med selvbruning og annet skjønnhetshysteri, ender som regel opp med at jeg haster meg gjennom dusjen, for så å klippe tåneglene. Hvertfall halvparten av de. Til nød barbere den ene leggen før jeg går lei. Ta en titt under armene, og tenke at “ingen skal se meg naken i kveld uansett”.
Har jeg allikevel 30 sekunder til overs, smører jeg selvbruning i ansiktet og halsen, og muligens utover armene, OM jeg har tid. Jeg ser alltid så festlig ut når jeg kler meg naken etter stress-selvbruning. En hårete fjording som ser ut som hun har solt seg med t-skjorta på. Jeg er håpløs.
Kanskje jeg skal investere i en steamdusj som jeg kobler til en tank selvbruning, slilk at jeg etter dusjingen kan spraylakkere meg med selvbruning før jeg i det hele tatt har rukket å trekke start på hårføneren.
Før når jeg brukte selvbruningsspray, gjorde jeg aldri som det sto på sprayen. Dekke til tær og lignende med en fet krem. Det endte opp med at støvet fra sprayen la seg pent og ubemerket på tærne mine, slik at tåneglene mine fikk en fantastisk gyllenbrun farge. I tillegg til en deformert tånegl etter å ha sparket i en karm av ren idioti, så jeg ut som et troll fra knærne og ned.


Ca slik!

Er det rart jeg aldri tar av meg tennissokkene? Jeg forsøker faktisk å trekke de så langt opp som overhodet mulig. Rekker de opp til midten av lårene, så priser jeg herren på stedet. Det er nesten jeg forteller dere at jeg faktisk har sex med sokkene på. Men bare nesten. Jeg tror faktisk det er mer vanlig å ha sex med sokker på enn mange vil innrømme. Faktisk så vanlig, at man nesten reagerer om noen faktisk tar av seg sokkene.
Med mindre det er sånne stygge tå-sokker som ser ut som tynnstrikkede hansker til føttene. Jeg hater de sokkene så jævlig. Det ser ut som noe som har formert seg i et mareritt er på tur å krype ut av skoene til folk.Hvis jeg skulle hatt sex, og så at mannen hadde slike sokker på, så hadde jeg hylt og hylt og hylt, for så å hoppe opp i sengen og slå etter han med nattbordslampa som om han var et skadedyr som var ute etter å gi meg pest og kolera med et enkelt bitt.

Jeg hadde tenkt meg på pubkveld i dag på et samfunnshus i nærheten her, og pynte meg litt å se litt snasen ut, men nå ble jeg sannelig litt usikker. Etter at mamma serverte meg en bedre biffmiddag, ser jeg nå ut som jeg har svelget en badeball, og kommer til å bli nektet drikke i baren fordi jeg ser gravid ut. Eller man vet jo aldri, kan jo hende bartendere på slike små plasser er totalt ukritisk til hvem de serverer drikke til. Kanskje jeg kan bruke kvelden til undersøkelse for gravides landsforbund om hvor lett det er å få kjøpt seg drikke når man er høygravid. Det er kanskje ingen regel mot å selge gravide damer drikke? Jeg lurer på om det burde være det. Men da igjen, kan de jo foreksempel ikke kjøpe julegaver og slikt på polet, og da blir jo julegavehandlingen straks mer komplisert for gravide. Jeg stemmer for nei til diskriminering av gravide! Uansett hvor fulle de er! Eller, de kan man kanskje diskriminere litt. Nei til diskriminering av gravide med promille på under 0.2!
Men nå må jeg faktisk bare gå å legge meg ned litt å se om jeg kan få kontroll på dfen nokså uthevede magen min! I morgen er det cowboyfest på Tappeluft Opplevelser, og dit skal jeg. Jeg kommer tilbake med bilder fra åstedet, eller kalaset om du vil, og i mellomtiden vil jeg bare ønske deg riktig god helg.

Takk for at du stakk innom kjære leser, håper vi sees igjen.


10 kommentarer

Siste innlegg