Love is in the air!

Jeg har ikke vært så flink å blogge i det siste. Hvorfor? Kan det være noe annet som har opptatt tiden min? Ja! Stemmer bra det!

Jeg har nemlig falt litt for noen. nei nå underdriver jeg. Jeg falt ikke. Jeg trynte totalt. Jeg lå langflat. Statens vegvesen måtte få forsterkninger fra Kolo veidekke for å få tak i veiskrape slik at de kunne skrape en langflat Mattilakken opp fra asfalten. Jeg trynte rett og slett totalt for dette mennesket.

Det var kjærlighet ved første blikk, uten tvil. Jeg sprang rett på han når jeg så han. Jeg sprang han faktisk nesten rett ned. Han var så flott, jeg måtte nesten legge han i bakken et øyeblikk. Så jeg gjorde nesten det. Og da var det gjort.
Så nå har jeg da altså fått meg kjæreste. En veldig, veldig flott kjæreste. Faktisk så flott at jeg av og til må klype meg selv i armen. “Drømmer jeg?”

Hvem vet, kanskje jeg ved en aldri så liten glipp har fått i meg uante mengder LSD, og nå vaser rundt i verdens deiligste hallis. Det kan kanskje virke sånn, for den siste tiden har jeg vært helt virkelighetsfjern. Livet mitt er litt for tiden som introen til mummitrollet. Jeg pumper rundt på en svær sky og ler og vaser med merksnodige fantasifigurer, hattifnatter og bukseløse troll. Det er rart hva kjærlighet kan gjøre med topplokket.

Så hva slags herlighet er det som har kapret mitt hjerte? Han adlyder navnet Tom, og dette magnifique mannebeinet har flere sider enn Se og Hør weekend. Han er kul, morsom, tøff, kjekk, ja rett og slett drop dead gorgeous, verdens snilleste (han vant tittelen som “Verdens Snilleste” i 2011, og er for tiden ubeseiret), søt, sjarmerende, ja alt jeg overhodet kunne ønske meg, og enda litt til.

Jeg må selvfølgelig ha en aldri så liten skryterunde i bilder. Det er vel på sin plass?


oioi, rasler litt i understellet nå ja!

 


Se her da. Er det rart jeg bare går å svimler om dagene?



Han har mange talenter. Et av dem er at han kan sykle uten støttehjul. Sukk..hjertehjerte

Og når vi er inne på talent, så kan jeg jo nevne at denne karen også lager musikk. Han spiller basun og tuba, og kan hele hard dance mania 18 på blokkfløyte, akkompagnert med fising i pan fløyte. Sick!
Neida, han rapper, og om du er en smule nysjerrig på hva han har å by på, kan du gå inn på facebooksiden hans og ta en prøvelytt. Jeg trodde ikke på at det var han når jeg fikk høre, så det var en mildt sagt overrasket Matti som satt å gliste som en gal i sofaen. Ah, er det rart hjertet jobber på spreng her?

Så da vet dere det! Tar det litt tid mellom innleggene, så er det fordi denne fantastiske karen er i nærheten av meg og gjør meg totalt handlingslammet.

Takk for at du stakk innom, håper vi sees igjen kjære leser!:)


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg