Mattilakken kaster klærne!

Da min bloggvenninne Rannveig Heitmann kastet klærne ble det fullt oppstyr i den store internettverden, og jeg vil da slettes ikke være noe dårligere enn henne, så i kveld får dere se meg kaste klærne! I tillegg får dere se en ekslusiv video KUN her på bloggen der jeg kaster klærne. 

 

Da forventer dere kanskje noe som dette:

Eller kanskje mye dristigere enn dette:

men jeg tenkte gå foran som et godt eksempel.

Hver dag fryser mer enn 14 eskimoer ihjel pga mangel på klær, og ennå flere fryser ihjel inni iglo-hjemmene deres etter at over halvparten av eskimoene begynte benytte seg av ledpærer innendørs framfor vanlige glødepærer.
Så nå kjører fretex en kampanje der de sender varme klær og primuser til Eskimotown nord for eski-mosjøen, og for å vise min support til de kalde stakkarene sender jeg også klærne mine dit.


 

 

Neida. Det finnes nok ingen slik kampanje, så derfor kastet jeg rett og slett bare klærne i søpla.


 


Så kom jeg på at søpla tømmes ikke før om en uke, så i forbannelsen kastet jeg rett og slett bare klærne utover gårdsplassen.

TRYKK FOR Å SE VIDEOEN!

 

 


11 kommentarer

Siste innlegg