Faen så fit jeg blir med restylane

Hallo bloggen!
Dagen i dag har vært kjempetravel. Jeg har brukt kanskje 4-5 timer på ipaden, der mesteparten av tiden gikk til å lese om trening. Det er så utrolig vanskelig å finne en trenigsmetode der jeg slipper å bevege meg for å bli trent, så jeg surfer mye på instagram og ser etter bilder av veltrente jenter og kaller de kjempestygg og dum slik at de kanskje ikke får spesielt lyst å trene mer, så min type livsstil blir hot og “in”.
Hvis jeg ser noen som er ekstra fin, lager jeg gjerne en kjempestor debatt på kvinneguiden, for å få flest mulig haters til å synes disse jentene er like dum og stygg som det jeg gjør. Selv om jeg egentlig ikke synes de er stygg i det hele tatt.
“Jenny-kjempestygg eller kjempedum? Hva mener DU?” Er feks en tittel som tiltrekker seg mange debattanter som meg, så sitter vi å hater på i dagevis, helt til neste dumme bimbo legger ut et avkledd bilde av seg selv som får mer likes enn meg.
Jeg tror jeg snart må fylle på med mer restylane, nå klarer jeg jo nesten å lage ordentlig trutmunn og drikke med sugerør, og som vi alle vet, lepper som kan beveges er kanskje LITT vel naturlige? Eller hva sier dere?
Tok meg forresten fri fra jobben her om dagen, hadde time til spray tan, og det kan man bare ikke gå glipp av.

Men nå skal jeg gå å kaste opp middagen min, i følge en app jeg lastet ned kan jeg bare få i meg 300kcal om dagen hvis jeg vil gå ned 4kg i uken. Altså sommeren kommer fortere enn man tror, og i år har jeg satt meg som mål å passe bikinier fra barneavdelingen på Cubus. Fyfaen sommerkroppen2014 her I com!<3

Elsker dere leserne mine! Til alle dere haters: sees på Kvinneguidens forum i kveld, føler at jeg ikke er heeelt ferdig å hate på magen til fotballfrue.

9 kommentarer

Siste innlegg