Klin Kokos

Det absolutt verste med å blogge er første avsnitt. Hva starter man med? Hva skal være “introen” for hva jeg skal dele med deg denne gangen? Hvordan vekker man interessen, slik at du kanskje leser helt til siste linje? Jeg liker ikke å starte med “hei bloggen, jeg har vært så dårlig å blogge fordi…”, eller “i dag har jeg egentlig bare vært på shopping, og jeg har kjøpt..”

Hvorfor skal egentlig alle vite hva du har kjøpt? Og når man først forteller hva man har kjøpt, skal man være brutalt ærlig å nevne pakken med canesten fra apoteket i samme slengen, eller sparer man seg for slik info? Hvorfor er bare toppen som var på salg på Cubus til 99,- mer interessant å høre om?
Man skulle nesten tro at om et menneske var interessert i å vite hvor du har kjøpt alt mulig du har på deg, så er de litt interessert i å vite hva annet du har kjøpt. Kanskje man bør nevne tabletten mot sopp i underlivet også, slik at håpefulle unge jenter som så gjerne vil kle seg som deg vet hvor de kan finne remedier til andre deler av kroppen også.

Den eneste jeg vet om som er sååå interessert i å vite hva en har kjøpt er pappas hund. Trenger du en utfordring? PRØV å kom deg forbi den hunden med en full handlepose uten at han borer hodet nedi i vill jakt etter noe spennende. Det har deiset et par poser i bakken når jeg har forsøkt å skynte meg forbi han kan man jo si.

Jeg har et par ganger lest blogger og sett hvor og hva slags sminke vedkommende bruker. Mange ganger dreier det seg om veldig pene jenter, og jeg er jo reklamens drømmeoffer, ettersom jeg er sikker på at jeg blir like fin om jeg bare kjøper de samme produktene som dem. Jeg trenger vel kanskje ikke legge til at det har vært litt bortkastede penger. Dette har irritert meg litt. Nå har jeg begynt med en taktikk der jeg finner to produkter jeg har lyst på, og er det en utrolig pen dame som anbefaler det ene produktet, så tar jeg det andre med en gang. Uten å nøle.

Sommeren har forresten kommet! Kom i går, nå er den over. Jeg begynte i fjor allerede å bekymre meg over sommerkroppen, og det ble med bekymringen. Jeg har bestemt meg for heller å videreutvikle vinterkroppen2015, slik at mine odds for å overleve en vinternatt på fjellet vil være betraktelig høyere enn om jeg og reisefølget mitt hadde vært Calista Flockhart imitatorer.

Legger ved et sommerlig bilde fra nord-Norge. Apropos sommer. For mange, mange år siden kjøpte jeg en saltvannsspray til håret en sommer. Den luktet kokos. Helt fantastisk, jeg elsker kokos og alt som lukter kokos. Nå sliter jeg med å finne nok ting som lukter kokos! Jeg har bodybutter og hudkrem med skikkelig kokoslukt, og en hårspray fant jeg også med et hint av kokoslukt. Den er forresten ganske bra, Fudge Big Hair tror jeg den het. Så jeg avslutter dette innlegget med et spørsmål til deg kjære leser, snur litt på ting her, hva har DU kjøpt som lukter kokos?
Jeg har ment å lukte kokos helt til jeg spyr av lukta, så alle tips som resulterer i at jeg kan lukte slik mottas med kjempetakk!

Takk for at du stakk innom kjære leser! Håper vi sees igjen!:)

8 kommentarer
    1. Ikke bare har du humor og ser smashing ut. Du kjører skuter også!! Går faktisk ikke ann å bli mer perfekt!! 😀

    2. Hva skal man med sommerkropp,,når man ,fra før, har kropp..
      Kokos,og selvironi, e best i Finnmark,,,sånn generelt,,,likksom,,

    3. de har en coconut body milk på body shop som lukter helt fantastisk.
      om du har prøvd den der tropical (hvordan-det-nå-enn-skrives) solfaktor med kokkoslukt, så lukter denne body milken helt likt. i alle fall nesten.
      den er ikke så veldig dyr heller, og ganske drøy i bruk=)

    4. “hei bloggen, jeg har vært så dårlig å blogge fordi…” hadde egentlig vært en god åpning på bloggen din dennegang, for du har vært veldig dårlig til å blogge i det siste til stor fortvilelse for alle oss som følger spendt med på hva Frøken Mattilakken har gjort i det siste 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg