Øyenbryn og ultrabillige extensions!

God morgen alle dere vakre mennesker!

 Nerdete som jeg er, hadde jeg veldig lyst å få med meg solformørkelsen i dag. På en måte får jeg det, for det er så overskyet at det er helt mørkt uansett. SÅ når klokken nærmer seg, skal jeg gå ut på trappen å lukke øynene med en tent lommelykt pekende mot ansiktet, og så skal jeg sakte skyve en papplate foran den, så jeg føler at jeg har fått vært vitne til denne fantastiske hendelsen jeg også.

Ellers så sitter jeg og nyter denne fridagen med en kopp te, som jeg vanligvis gjør når jeg har anledning. Jeg har alltid vært glad i te. Jeg aner ikke når vannkokeren ble oppfunnet, jeg vet bare at vi ikke hadde det når jeg var liten. Vannkokeren er jo utrolig praktisk når man bare vil koke seg en eneste kopp med te, så jeg heier på den oppfinnelsen.
Når jeg var liten, faktisk så liten at jeg måtte stå på en stol for å rekke opp til komfyren, kokte jeg teen min i en liten kasserolle. Helt selv. Hadde dette vært i dag, hadde sikkert foreldrene mine mistet retten til å eie meg, for koking på egenhånd når du er så liten regnes som ekstremsport den dag i dag.

Jeg husker også at jeg en gang trodde jeg hadde glemt hvordan man kokte te på komfyren, og da ble jeg veldig lei meg å begynte å gråte. Det gikk fort over når jeg kom på at man bare hadde vann i en kasserolle og kokte den på riktig plate.
Det er ikke alltid så greit å være veldig liten med en hjerne som er så opptatt med alt mulig rart at selv den enkleste oppgave virker helt umulig om man bare glemmer seg av litt.

Jeg koker fortsatt teen min helt selv den dag i dag, og det uten å begynne gråte.

Men jeg drikker ikke bare te når jeg har fri, mange ganger kan jeg stå å studere meg selv i speilet over lengre tid for å mentalt dokumentere hva tidens tann gjør med en utrent kropp.

For å si det sånn, så er jeg superglad for at the Kardashians setter store rumper på kroppskartet, for her begynner det bli greit med volum. Og nå skal jeg ikke ha noen bedrevitere her som kommer å forteller at det er forskjell på store rumper. Enten ved innlegg eller mye squatting. For når jeg presser rumpa mi inn i en altfor trang jeans, og stabler rumpa godt til hver side, så kan man nesten ikke se forskjell på en nordnorsk hengeræv og en squatteræv.

Hvertfall ikke forfra.

Jeg bruker også stå å studere øyenbrynene mine. Jeg har utrolig lite øyenbryn om man skal måle det i hår, og det har jeg blitt servert fra naturens side. Så jeg drømmer om øyenbrynstatovering, eller å bli veldig flink å tegne de på selv. Dessverre er jeg så dårlig å tegne at jeg ser ut som en gaupe i ansiktet hver gang jeg prøver meg med øyenbrynsblyant eller pudder, og jeg blir altså så forbannet.

Hvordan klarer folk å gå fra dette

 

Til dette

 

Det er et mysterium, så det jeg har gjort for å løse dette problemet er å bestille meg øyenbrynsstensiler fra ebay. Der har de vært så greie å klippet ut et ferdig øyenbryn slik at det bare er for meg å legge det over det tragiske øyenbrynet mitt, og fargelegge. Jeg husker fra barnehagen at jeg var helt rå på å fargelegge innenfor strekene så jeg tror det kommer til å bli kjempebra. Skal vise dere bilder når jeg får de i posten!

Og ellers så er det utrolig hvor mye biltema har!

 

Herregud, jeg blir helt overveldet. Her kjøper man seg kjempedyre extensions fra salonger og overprisede nettbutikker, så finner jeg faen meg akkurat samme håret på biltema? Kan dere fatte det? For 110gram extensions må man fort betale noen tusenlapper for ordentlig kvalitet, mens på biltema får du det for ca 40kr. Du tenger ikke akkurat være rakettforsker for å forstå hvor det lønnes å kjøpe håret ditt neste gang.


Jeg skal høre om de bestiller inn i flere farger så jeg ikke trenger bleike håret mitt igjen.

 

Takk for at du stakk innom kjære leser, håper vi sees igjen!

5 kommentarer
    1. Perfekt underholdning!
      Takk for at du deler dine skriblerier med oss! Du har så bra humor og skriver så bra 👍😃😂

    2. Hei
      Takk for enda en god latter,på grunn av deg kommer jeg sikkert til å bli 117 år !
      De exstensionene du kjøpte på Feiltema,blant oss rørleggere heter det ENGLEHÅR !
      Helt sant !
      Ha ei fin helg, hilsen Haral

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg