Hva fikk jeg i påskeegget?

Hei alle, og vel overstått påske! 
Var du en av de som deltok i de mange påskeegg konkurransene på facebook? Jeg gjorde hvertfall en hederlig innsats i “lik og del” konkurransene i håp om å stikke av med et påskeegg fullt av godterier eller annet gøy.

Da så min kjære venninne Berit Villkokk sitt snitt til å lage meg et påskeegg, og jeg kan bare si med en gang at jeg aldri har sett noe lignende i hele mitt liv.
Påskeegget er større enn overkroppen min, og fylt opp veide det sikkert 10-15 kilo. Hun støpte det i gips, og egget ble så kult at jeg tenker bruke det som pynt i stua. Ikke helt sikker på hvor det skal stå ennå, ettersom jeg mest sannsynlig ikke klarer å spise opp alt godteriet dette året i alle fall.

Det var en stor fryd å se hva som var i det, og koste meg STORT! Så nå vil jeg vise deg hva jeg fikk!

Egget!

Berit sa til meg “Om det er noe du ikke skulle vite hva er her i livet, så kan det fort vise seg å være en kopptue!” og det er vise ord jeg skal ta med meg videre.

Heisann hoppsann diabetes!

Dette er ca 98% mer truse enn de trusene jeg bruker til vanlig. Men om Berit mener dette er en viktig del av en undertøysgarderobe så er det nok det!

Er det en banan jeg har i mammelukken, eller er jeg bare glad for å se deg?

Her ser det ut som jeg har tidenes kameltå, med godt separerte kjønnslepper. Jeg kan forsikre deg om at mine ytre kjønnslepper sitter mye tettere sammen,  og at dette er et resultat av en slarkete mammelukktruse. Men fin var den!

Jeg trenger nok ikke kjøpe godterier de neste 3 årene! Det var egentlig en colaboks også oppi her, men det var det første jeg konsumerte!

 

Fy faen for et egg sier jeg bare! Tusen takk Berit, jeg skal lage noe til deg også, håper du blir like glad som jeg gjorde! 

 

4 kommentarer
    1. Tuddeluu! Så fint at du likte det! Egentlig skulle det vært en solo-boks oppi der også, men den hadde jeg dessverre rota bort. Jeg fant den i hanskerommet på bilen min i dag. Men jeg la inni egget en boks makrell i tomat i stedet for, det er jo også godt! 😛

    2. Du fikk litt i påske egget Christin ser eg! 😃 det går vel ut på dato før du klare å fordøye alt det !😃

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg