Vinneren av billetter til midnattsrocken!!

Hola espadrillos!

Er det en sko? Er det et stykke kjøtt? Er det en høflig tiltalemåte? Hvem vet?

Spiller det noen rolle? Nei det gjør det ikke, for nå har jeg trukket vinneren av billetter til seg selv og en venn til Midnattsrocken som går av stabelen 9-12 juli.

Først tenkte jeg at jeg skulle gjøre det old school og klippe opp lapper med mail-adressen på, selv om akkurat det med mail ikke er riktig så old-school, og så trekke en tilfeldig lapp.

For det var nemlig utrolig vanskelig å skulle velge en basert på det dere hadde skrevet. Det var veldig mange gode argumenter for og få seg billett, og en av favorittene var en historie om en russisk mann ved navn Oleg og en katt som hadde spist billetene i et uoppmerksomt øyeblikk, og noen argumenter som kunne grense litt mot smisking til meg. Jeg skal ærlig innrømme at jeg er svak for sånt, og det kan nok ha blitt urettferdig mot de som argumenterte med at de bare virkelig, virkelig ville på Midnattsrocken.

 

Jeg spilte i en film der jeg ga uttrykk for hva jeg følte når jeg ikke kunne ta absolutt alle som hadde deltatt med meg på Midnattsrocken i sommer, og her ser dere noen bilder som ble tatt fra premieren. Ble veldig godt mottatt. 

 

Så forsøkte jeg da altså trekke lapper fra en bolle, og det var veldig mye arbeid å skrive så mange lapper. Så dere vet det.

 

Jeg kunne desverre ikke ta med de som glemte å føre opp e-post adressen sin, så det var veldig beklagelig. Men den endelige trekningsmetoden kan dere se i videoen under.

Og den heldige vinneren er Helle, som får ta med seg søring-kjæresten sin så han får se Nord-Norge på sitt beste!

Gratulerer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg