GIVEAWAY FRA MAKÉJO DESIGN

Siden det er lørdag så synes jeg kanskje at vi skal ha en liten giveaway på bloggen. Det har jeg jo strengt talt aldri hatt så nå er det på tide.

Grunnen til denne plutselige sjenerøsiteten er at jeg har vært så heldig og fått med meg noen vesker fra Makéjo Design, som er en venninne av meg som designer og syr vesker.

Jeg har kjøpt flere vesker av henne, og er kjempefornøyd. Det er noe som ikke alle har, og de er bare så utrolig kule! 

Min favoritt er en såkalt “wristle” som er utrolig praktisk! Og se på det mønsteret! Elsk!

 

Derfor synes jeg det er ekstra stas å kunne få dele noen vesker med dere. Jeg har plukket ut min favoritt så den får dere desverre ikke, men dere kan velge fritt fra de andre! Alt du må gjøre er å gå på Makéjo Design på facebook og like siden. Skriv så i kommentarfeltet under dette innlegget at du har gjort det, hvilken av veskene du ønsker, og legg ved e-post adressen din så jeg kan kontakte deg om du vinner.

Høres det greit ut? Håper det!

Her er veskene du kan velge mellom!

 


1. Dette er et handlenett! Så kult!



2. Denne lekkerbisken var andrevalget mitt

 

3. Lekker sløyfe i stedet for reim! Snasent!


4. Rocka Motherfucka! Denne er også råfet!


Er de ikke kule? Husk å lik Makéjo Design for å være med i trekningen! På denne siden vil du kunne se mer av det hun har laget, slikt som dette:







Lykke til!:)

 

 

 

18 kommentarer

Siste innlegg